Tuesday, March 6, 2007

SEO = Search Engine OverLoading

Site-ul avatare este ANTI-SEO , de ce ?
Pentru ca mie nu-mi place SEO nu-mi place google , n-mi place Seopedia, softpedia, si alti muiologi din astia care se dau mari smecheri in webologie dar ei sunt de fapt niste spameri cu scoala inalta , foarte elevati si cand vad ceva ce li se pare lor ca-i afecteaza dau repede fuga fuguta la google, completeaza raportul cum ca siteul x face spam, strange dovezi, asta ca sai scoata pe spammeri din index ! Treaba e ca adevaratii spammeri nu sunt exterminati niciodata de ce ? Odata ce ai vazut ca daca iesi in ploaie fara umbrela te uzi data viitoare o sa'ti iei precautii. Asa este si cu cei care fac spamm: data viitoare or sa loveasca cu mult mai puternic prin tehnici SEO pe care le invata de la SEO-sti care cinca alea's curate ... ba's curate pe dracu ca-s mai murdare decat 100 de keyworduri intr-o pagina. De ex, eu am un site de avatare, si dupa mine probabil este cel mai mare la ora actuala dar niciodata nu m'am dus pe site la google sa raportez ca e-avatare.com face spam in pagina sau altii care sunt pe prima pagina in google si au niste siteuri de jale ! Niste kakaturi ! Dar romanii sunt mai rai dacat tiganii se mananca intre ei numai sa nu fie altu mai rasarit ca moare de ciuda!

SEO = Search Engine OverLoading
SEO = Search Engine OverHeating
SEO = Search Engine OverWarming
SEO = Search Engine OverHunting
===================
Iata cateva articole in care se discuta caracterul de SPAMM al SEO:

http://www.webworkshop.net/search-engine-optimization-spam.html
http://www.sitepoint.com/article/search-engine-spam-techniques
http://fantomaster.com/gwa-forbidden.html


0 Abureli Scrise de Altii!:

 

Linkuri BoxPedia Project
Forum Video Chat | Avatare | Matrimoniale | BlackIP | Domenii | BoxPedia | Statusuri Messenger


My Topsites List