Monday, March 12, 2007

Avatare cu gravide

Da, asa cum este si titlul exista avatre insarcinate ;) .. mai exact avatare cu femei insarcinate sau avatare cu gravide mai exact. O cautare pe google a intors ca rezultat cu totul altceva !

"avatare cu gravide. ... OFERA SERVICII DE MASAJ RELAXARE SI TERAPEUTIC, GRAVIDE, REFLEXOTERAPIE, KINETOTERAPIE, FIZIOTERAPIE, GIMNASTICA INTRETINERE SI ..."

link pe:
traficdublu.ro !!! LOL ce treaba are traficdublu cu avatarele, in mod normal un site nu ar trebui sa pastreze si sa creeze link cu orice cautare mai ales ca nu are un rezultat concret ! aaaa este SEO SPAMM !:) va mai amintiti !?

Ei dar nu conteaza, iata in continuare cateva avatare cu gravide (cu femei insarcinate) si cu singuranta sunt singurele de pe internet, restul le gasiti pe findavatar.com


- Si eu si sotul meu aratam foarte bine. Sunt sigura ca si copilul meu va fi frumos si as vrea sa apara in reclame. Cui ma pot adresa in acest sens?
- Psihologului tau!


- Daca barbatul meu poarta boxeri si nu slip, sunt sanse mai mari sa raman insarcinata?
- Sansele cele mai mari le ai daca sotul tau nu poarta nimic.

- Poate sexul, in ultimile luni de sarcina sa provoace travaliul?
- Doar daca sexul e intre sotul tau si o alta femeie.

- E important sa fiu alaturi de sotia mea atunci cand naste?
- Nu, atata vreme cat temenul de "pensie alimentara" nu te sperie.


- Nasterea poate provoca hemoroizi?
- Nasterea poate fi folosita ca si cauza pentru orice problema pe care o ai.


- Sotia mea a nascut saptamana trecuta. Cand isi va reveni?
- Cand copilul va termina facultatea.


Mai multe avatare: Avatare cu Gravide


0 Abureli Scrise de Altii!:

 

Linkuri BoxPedia Project
Forum Video Chat | Avatare | Matrimoniale | BlackIP | Domenii | BoxPedia | Statusuri Messenger


My Topsites List