Sunday, April 1, 2007

Avatare cu bebelusi. Swim-float-swim

Iata mai jos cateva avatare cu copii care plutesc liber in piscine.

Voi stiti sa innotati sau sa inotati (nu stiu care este forma corecta) ?
EU da, stiu cam de cand aveam vre'o 9-10 ani... singur am invatat prin baltile Negomirului, Gorj, locul de bastina al tatalui meu si al bunicilor desigur!

Am vazut pe net zilele astea o stire despre copii care invata de mici sa inoate ... cand zic mici, inseamna mici mici de tot ;) chiar de la 6 luni. Deci invata sa pluteasca chiar inainte de a merge in picioare. Tot pe undeva pe net am citi un studiu in legatura cu aceasta idee de a invata copii de mici sa inoate cum ca ar fi benefica si pentru dezvoltarea creierului, gandirii si in consecinta inteligenta copilului va fi pe masura.



avatare cu copii mici in piscina


avatare cu copilasi de doar cateva luni care invata sa innoate !!!


0 Abureli Scrise de Altii!:

 

Linkuri BoxPedia Project
Forum Video Chat | Avatare | Matrimoniale | BlackIP | Domenii | BoxPedia | Statusuri Messenger


My Topsites List