Thursday, March 8, 2007

Avatare Animate


Avatare cu ingeri , ingerasi sau ingerite ... asta din poza este ingerita :) cel putin dupa buze asa-mi pare ca-i femela, dupa ochi la fel , numai daca nu e vre-un inger travestit dar putin probabil zic eu, ar fi in premiera traba asta! :)


Avatar cu dracu negru ... sau ce o fi, ca eu nu-mi dau seama, oricum e ceva urat aia e clar, ceva rau..... mRRR sunt RAU zice avataru ;) ... cred ca e vre-un virus din filmele alea pentru publicul larg, cam asa-si inchipuie 90% din populatie ca arata un virus de calculator hihihi, dar de ce nu ar arata asa ?


Avatare cu vulturi plesuvi, sau cu par nu stiu asat pare a nu fi plesuv, cred ca e un pic a la Basescu dupa pleata adica nu pare a fi chel , ori o fi perucat.


Avatare cu rotoare ;)) CH dreaq stie ce o fi asta, pula mea, e ceva care se invarte, scrie CH in interior si atat... ce o fi poate ne spune cineva eu nu am cunostinta de menirea, sursa sau intelesul astuia!


Asta cred ca ar intra in sectiunea avatare cu prosti ... nu e asemenea sectiune pe findavatar.com dar cred ca acolo s-ar potrivi daca ar fi una ;) avatare cu prosti ! Bine bine, acu poate ca s-ar incadra si in sectiunea Groaza, adica avatare horror, sau avatare cu sange ;) oricum cat ar fi de insangerat, avataru este funny !!!


Asta intra la sectiunea Avatare cu ursi sau AVATARE SUEDEZE sa-mi bag pula n'tara lor de inghetati mintal. Alora cred ca le-a inghetat creierul ca la ursu asta si merg cu nasu prin zapada in kakatu lor de tara de rahat. Cine pula mea se duce frate in Suedia ? Tata ? ... Nu cred pentru ca demult nu mai e printre noi. Se zice ca Suedia nu vrea sa accepte ca Romanii sa intre pe teritoriul lor decat cu Buletinul ... sa ma pish pe voi de suedezi handicapati. MA daca America era cum este Europa niciodata nu ar fi ajuns acolo unde sunt acum... Ei vorbesc o singura limba (exceptand spaniola sau ce se mai vb secundar), Folosesc de cand se stiu o sigura Moneda, Etc... acolo cand sa facut uniunea nu s-au pus frate conditii ca Statul X nu are decat Munti si desert, Staul Y are Petrol , altu nu are decat mlastini, etc... Toti pentru un singur TEL : AMERICA ! Europa e in urma cu 300 de ani in privinta asta si niciodata nu va fi acolo unde e america acum ! Imputiti de Suedezi sa-mi sugeti pula cand o sa veniti voi in Romania ca eu nici gand sa ajung vreodata in tara aia , cine dreaq s-ar duce acolo...


Avatare cu gagici, Avatare cu pizde sau avatare cu femei oriunde ar fi e clar ca trebe sa aiba 18 ani. De ce ? pai e ilegal clar de acum incolo ca varsta la care se pot casatorii fetele este de 18 ani! Tiganca sau ce ai fi e clar ca trebe sa ai 18 ani , unde-i lege nu-i tocmeala, oare ? vreau sa vad si eu ca tiganii vor face intocmai cum spune legea. Daca fac asta de sute sa mii de ani de cand or fi tiganii tigani de ce trebe sa le spunem noi ca acum la 18 ani trebe ? In fine eu cred ca ei tot la 12 ani or sa-si marite fetele ... garantat!


Avatare cu pasari sau cu animale cu pene ? nu's ce o fi aratarea de mai sus dar nici gaina nu-i. Soarec cu puf ? Testoasa cu creasta ? Purcelus cu pene ? oricum e ceva care zboara dar a uitat aripile acasa :P


Avataru asta e clar ca a luat lectii de limbi, la cate limbi mi-a dat la monitor ma mir ca nu curge saliva din el ;)


avatare cu extraterestrii sau cu alieni ? avatare albastre sau avatare cu calculatoare ?
Avatare cu schelti sau cu oameni ineligenti ori avatare cu hakeri ? :P ude e locul astuia nu e clar dar e clar aici :)


Uite ca avem si avatare cu fatome, albastre sau ceva asemanator! dar daca e cu fantome nu ar fi trebuit sa se faca invizibil ? adica prin defintie fantomele trebe sa dispara ;)) sper ca asta nu va dispare cand vine ziua !!!


Avatare cu masini , si nu orice fel de avatare ci unele miscatoare :P da am vazut pe softpedia (care de altfel este un forum de cacat) cum unu sau una cerea avatare miscatoare , cum miscatoare frate ? cred ca a inebunit lupu, se zice avatare animate ... :)


0 Abureli Scrise de Altii!:

 

Linkuri BoxPedia Project
Forum Video Chat | Avatare | Matrimoniale | BlackIP | Domenii | BoxPedia | Statusuri Messenger


My Topsites List