Tuesday, March 6, 2007

Ultima serie de Martisor, a venit Primavara


Avatare cu pasari , unde cele doua pasarici sunt doua rate si ... aia inca nu'mi dau seama
sa fie pui sau puicute ? nu mi s'lege ce or fi dar cred ca's pereche dar adica un el si o ea ca lesbi sau homo nu cred ca or fi , zic si eu !


astea sunt avatare cu ghiocei cu toate ca au trecut si mama lor de cand au aparut pe piata!
primii cred ca prin Ianuarie de unde si cum de au aparut asa repede nu-mi dau seama dar au aparut, din pamant probabil ca din alta parte n-au rasarit.



iar animale ? avatare cu pisici? iar doua ? tot indragostite ? da ... este la moada sa fie pereche numai flori sa nu fie doua ca nu-i de bine cica numa la morti te duci cu doua , patru etc.. adica numere pare, iar la fomei se dau 1,3 ... impare sa fie , eu insa nu-mi dau dreaq seama de unde pana unde ? de ce impre si nu pare ? o prostie indoctrinata la Romani. Intrebarea e la straini cum e cu florile astea ? am impresia ca nici nu le numara :D e mai bine ni stii nici daca sunt pare nici impare, e o tampenie absurda!
Aprpo pentru sentimentalisti: data viitoare sa numarati cati boboci are o floare sii rupeti pe ala in plus iar la restul ramasi sa numarati petalele, ce este cu numar par indepartati ! Ce parere aveti ? :)


avatare cu fluturi sau FUTuri ?
P'la mea si trei bani si-o caruta da jidani, vorba lu Ion Creanga in Povestea Pulii , la ce bun porcariile astea ? asa de flori de mar ? bleah... lastile dreaq de martisioare si duce'ti fata la munte 3 zile, datii ce i'ati da, numai sa'i dati bine de tot (sa nu va strige dupa aia) si ... sa trecem la urmatorul , ca cu fluturele asta am terminat cu sectiunea de avatare cu animale : zoovatare !!!


Cu Baba Dochia se schimba palaria , adica a venit primavaraaaaa...
da, am vazut si eu ca a venit. Azi !!! Asa de cald era de te minunai daca nu cuma este vara !
A intrat azi in BILLA (Timisoara) si ce dreaq era nu-mi dau seama dar cum intrai era sa cad pe spate de imputiciune ... ma da mirosea urat rau, ceva mezalarie expirata era pe udneva dosita :) ... in fine ma avantai printre rafturi si scapi de mirosul ala naspa rau, dar in apropiere ca carnareturi iar incepea un iz de ala de carne ranceda ... cah... BILLA e un hangar de produse expirate bag eu seama. In fine si cum terminai de cuparat (fara carne dao dracu, mai bine ma duc in Piata Cartan ca acolo e proaspata zilnic) ma duc spre iesire ... primul ghiseu FULL 6 la coada cu cumparaturi pe tot anu :)) .. urmatorul acelsi lucru dar cred ca'si faceau aprovizionarea cu cartoane de oua de paste ... urmatorul in fine stau la asta al trei-lea vizat, stau 5 min, fac 1 metru, mai stau 5, mai fac 1 m , mai stau 5, sunt tot acolo ... pula mea de babornita ca se misca ca o moara de apa stricata. Bun mai facui un metru, aparu o problema la prima persoana nush care e treaba, pleca babornita, iar venii, iar pleca, ... 20 de min dao un pula mea de treaba ca nu's in gara la coada la bilete frate !!! Ma mutai iar, alta casa... 3 minute, pleaca tipa si dupa inca doua minute de rabdare inca nu era, ma mut iar a 5'cea casa dao draqu de treaba... stau la coada asta iar ce draeq face, nu are marunt pleaca sa schimbe vine pana la urma dar iata ca sta sa negocieze cu clientul bani, card cupoane ? ... minutele trec deja se facura 30 de minute cred ca azi e ziua mea cu ghinion, se deschide o casa langa, sar repede dar deja un mucea c'o stical de vin mi'o ia inainte , cred ca'l astepta consumatoare udneva fierbinte sa vina cu sticla !!!
deci BILLA = De ocolit!




Avatare cu inimioare, n-am nimic de zis deja ma saturai sa scriu de Billa
inima de rosu si inima de albastru , banuiesc ca aia albastra are sange nobil ?



avatare cu potcoave de cai morti pe pieptul iubitei tale, sau de argint ... sa nu se apropie necuratau sa nu'si vare coada undeva!


0 Abureli Scrise de Altii!:

 

Linkuri BoxPedia Project
Forum Video Chat | Avatare | Matrimoniale | BlackIP | Domenii | BoxPedia | Statusuri Messenger


My Topsites List