Tuesday, March 6, 2007

Avatare de Martisor, Episodul 2(doi) , Seria 1

Previously on : Avatare de Martisor (vedeti acolo)


1 Martie ? mdea... din pacate a trecut ca si cum n'ar fi fost, iar daca e dupa mine poate sa nici nu fie ce dreaq 1 Martie - 8 Martie atatea zile de rasfat pentru fomei si pentru noi nimic ? Pana mea pai pana cand ? !!! Si nu ar fi numai asta dar ganditi si voi la bucuria astora cu cadourile cu florile si alte asemenea brizbrizuri fara valoare cum trebe sa se simta ei cand vad ca fraierii de noi (adica de voi ca eu nu ma omor cu de astea) baga bani dublu sau triplu in florice pe campii hai sa ne kkm copiii ....


ce e asta ? un ursulet, adica un avatar cu ursulet , vai de ce ursulet mi-am tras pe sfoara / numa capu sa nu-l doara ... saracu de el sa incurcat in nojite si nu-i nici neam de ursulita pe langa el sa-l scoata din hatzish, uh, ce-i de facut, amu-i amu ca de nu-l scoatem din imbaligaturi o sa moara si nu alta da'mi umple blogu de miros de urs ... :)


un deja-vu !
avatare de 1 martie unde am mai vazut eu asta ?
cred ca i-a scapat fundita de pe cap... da ce e ? fetita sau baietel ? or fomeie fara tate ? ca io nu duc !!!


Pisica strofocata / Are coada lunga lata
I-atarnata de beregata / O fundita colorata
bleah... pisicuta pishicuta ... pishhh pisshhh ... BRB ca-mi vine de ceva si fac pe mine!!!
Avatare cu pisici / Am facut pe mine ? Ghici!?


iar 1 martie wtf, ca ma saturai ... si ce naiba ca nici nu scrie bine ... ma copile tu cand ai scris 1 Martie doamna invatatoare nu ti-a luat avataru la control ? aaaaa lol acu vazui ca scrie in Eglieza ... hai ca'i buna / de no fi afara luna
eu va zic o noapte buna / fara rima fara gluma!


0 Abureli Scrise de Altii!:

 

Linkuri BoxPedia Project
Forum Video Chat | Avatare | Matrimoniale | BlackIP | Domenii | BoxPedia | Statusuri Messenger


My Topsites List