Tuesday, March 6, 2007

Avatare de Martisor

Primele avatare, grea incercare dar sa vedem ce alegem. M-am gandit ca daca tot este perioada martisorului nu ar strica sa incep cu avatare de martisor ;)


O fetita cuminte sa fie si avatare cu fetite, nu stiu insa daca o sa gasesc si cu baieti, dar nici nu trebuie sa fie cu ei ca nu e martisorul lor, nu !?


"Te iubesc si te ador , zice un catel azor" ;)
Nu are importanta cine zice, important e sa spui: te iubesc la mometul oportun! Nici pre des nu trebuie sa spui te iubesc pentru exista un vechi proverb care zicea: "Cine marturiseste prea des te iubesc adeseori mai si minte!"


Doua inimi se iubesc si p***la eu mi-o belesc ! HiHi ... ce credeati ca e aici ?
Labareala de'a unuia care nare ce face si imprastie avatare prin pagina ? Ete ca nu e asha :P v-am surprins ha ? EI lasa ca asta a fost asa de inceput pe parcurs o sa evit sa'mi tot bag ceva pe undeva numa unde trebe nu :D
Ok... hai NeeeeEeeeXT:


Trei ghiocei ? Da si ? Ce e cu ei ...
Uite ca nu e nimc doar asa sa fie doi ca unuia-i era urat, daca statea singur se ofilea :D in fine voua va ofer trei la pret de unu singur asa ca va cred ca nu aveti bani, de ... suntem in buget de austeritate, adica am strans cureaua de ce sa nu stragem si martisorul in brate :P ok... gata cu abureala sa trecem mai departe , uh da greu e sa mai si scrii ... trebe sa iau o pauza ca ma doare spatele de la patul asta nenorocit, da las ca Miercuri ma scap de el hihihi !


2 Abureli Scrise de Altii!:

avatare said...

Prima abureala in avatare ! ;)

Anonymous said...

miau placut alea cu cranii:D

 

Linkuri BoxPedia Project
Forum Video Chat | Avatare | Matrimoniale | BlackIP | Domenii | BoxPedia | Statusuri Messenger


My Topsites List