Thursday, March 8, 2007

Reissue Cheque No: 03######0

wtf am fost la 3 banci:
BCR , Raiffeisen Bank si Banca Transilvania ... toate la fel:
nu se poate dom'le numele e OK dar nu corespunde adresa nu merge ... mda.
SVF cu banca vostra cu tot, pai cum, daca e numele meu acolo, no fi adresa ca na, eu nu mai stau unde e scris pe buletin... asta ar insemna sa schimb buletinul de 2 ori pe an, ca de doua ori e si media in care schimb domiciliul :P ... in fine am fost obligat sa fac riessue la cec , nu'mi pare rau dacat de ai 24$ care i'am pierdut pentru transfer prin DHL, avatajul este evident, in 3 zile ajunge cecul. ... fac cu nervii masa de treaba, daca nu era tampenia aia cu PIN'u de la google nu era nici o problema, dar am fost nevoit sa pun adresa unde stau ca sa'mi vina si mie PINu ala nenorocit !!! ...

Nu va mai uitati dupa avatare in postul asta ca nu sunt, e devreme sunt plecate la scoala , mai pe seara;)


0 Abureli Scrise de Altii!:

 

Linkuri BoxPedia Project
Forum Video Chat | Avatare | Matrimoniale | BlackIP | Domenii | BoxPedia | Statusuri Messenger


My Topsites List